Rain, rain, rain. Umbrellas, umbrellas, umbrellas. An umbrella is only a creature after all, with eyes, a mouth and romantic feelings. And if a blue umbrella should find himself next to a red umbrella with long eyelashes and a coy, shy look and, if their eyes should meet by chance and they realise they belong to each other forever – such a thing can certainly throw an umbrella off balance. But how comforting it is when those who belong together find each other in the end. The animators at PIXAR are unsurpassed in their ability to bring objects to life and create an emotionally compelling story.