People can be really mean, but then so can meatballs. Three nasty meatballs hassle a little mincemeat girl in the playground and steal her colourful ribbon. But then one of the miscreants has a fit of conscience. A short, humorous animation about catharsis and absolution where foodstuff plays all the main roles - as is so often the case in director Johan Hagelbäck's films.