After a series of long and shorter documentaries comprising almost 35 hours the filmmakers now round off their project with four new feature-length episodes: Bäckerei im Kiez (Baker on the Bread Line) portrays a family of bakers; Feine Leute (Life of Leisure) describes a celebrity lawyer’s rise, fall and new beginning. Finally, Schornsteinfegerglück (Chimney Sweeps) and Vater Mutter Kind (Happy Family) introduce us to locals whose lives reflect contemporary German history – from the latter part of Helmut Kohl’s era, through the political, cultural and economic turmoil of the fall of the Berlin wall, and up to the early twenty-first century.