The third Berlinale outing for this cheerful team of animated rescuers from Latvia. This time their services are required to deal with a plague of mice. Japanese tourists are the first to notice these sweet little chaps blithely romping around in a maritime museum. The museum attendants try everything they can to get rid of them but the mice are just too clever. The rescue team is needed at once. But even their cat fails miserably and the mice simply blow up their super vacuum cleaner.