A vision in black-and-white. A girl’s face, then a boy's, followed by another boy's. Eight children stare motionlessly into the camera with a serious expression on their faces. Then one of them packs their suitcase, leaves the secluded farmhouse and sets off down the muddy path. The other kids are now also on their way, either on old bicycles or on foot. Each has a suitcase; one also has a cello and another is carrying two chickens in a box. Their journey is arduous, the roads are poor, there are steep steps to negotiate and the suitcases are heavy. Eight children on the move – their destination uncertain.