Mike has got better things to do than take his brother Jack to the hairdressers. Annoyed, he decides to wait outside for him in the car. Mike begins to think it’s taking too long and inquires after Jack in the salon, but his brother is not there. The owner of the salon manages to calm Mike down, but his exaggerated ministrations make Mike suspect something is up. Confusing discrepancies are resolved to give a completely transformed view of events. A drama about guilt and suppressed feelings which examines ideas of humanity and responsibility. Brilliantly told, this is a film which, in spite of its brevity, keeps you guessing and stays with you long after viewing.