It happened here somewhere. A tree and a cross, decorated with fresh flowers. Something happened here that was to change Henri’s life forever. He has been alone, everywhere, ever since – no matter whether he is with his friends, at parties or at home. Whatever happens, he is there and yet absent. But that is how he wants it. After his terrible loss he is determined never to be dependent on anyone ever again. And yet there may be a way to find solace. A film in black-and-white, accompanied by the sound of Henri’s quiet voice.