What we taste in a glass of Sherry is not just the fruit and its ferment but also the peculiar flavour of a place to which the Gods have been invited and where they have found a home: Jerez, a place in the South of Spain where wine has been made for the last 3.000 years, is a place of stories, legendary tales, and, most of all, mysteries.