Sometimes it is better to stay out of things, especially if you do not know what is going on. A young white cop, fresh out of training, has no idea what awaits him on his first posting to an Aboriginal community. Two old women start screaming at each other and beating each other with sticks in a bizarre fight. The young cop tries to get things under control. Desperate, he tries to stick to the guidelines he has been given on how to deal with Aboriginals. He only succeeds in making the women angry with him instead. Their combined energy is too much for him and the young man earns himself a painful lesson in the multiplicities of life.