While on holiday by a secluded lake Aishe observes her father kissing his new girlfriend in their camper van. Aishe is unsure what to think. It has only been a year since her mother died. Upset, Aishe wants to be close to her little sister. They lie down next to each other in their tent and talk quietly, their memories of their mother surfacing in the mild evening atmosphere. Their father having found a girlfriend rekindles their own need for affection and change. A film about the last ten minutes before the sun rises. Little time passes, a lot is going on.