The Funny Little Bunnies of the title are busy cheerfully, but with military precision, preparing Easter eggs – both the chocolate variety and richly decorated ones, while a rainbow delivers a constant stream of new colours ... The “Silly Symphony” series was “a training ground for Disney, whose animators could indulge in a free play of color more adventurously than could live-action filmmakers” (Scott Higgins, 2015).