Knud Berlinale Shorts 2015 Knud by Jørgen Roos DNK 1966, Berlinale Shorts An analysis of the spirit and human qualities of Knud Rasmussen, who made a unique contribution to the exploration of the life and myths of the Polar Inughuit.(Golden Bear 1966) by Jørgen Roos Denmark 1966 31’