Manfred drives a Jaguar around Berlin and chats up women. Manfred is car crazy. He covers 100 to 200 kilometres a day and James Dean adorns his wall at home. He’s owned an MG, a Triumph, an Alfa Romeo and a Porsche. Now he dreams of a Ferrari. Shot over two days and edited in two days – Ferrari is a film that puts the pedal to the metal.