With an ironic wink, this poetic animation tells a tragic story in rhyming verse. A lonely man sits by a campfire one starry night. A cowboy joins him, the immortal Joe. He is exhausted and forlorn. He once found true happiness, but then he lost it. And after making a solemn vow, he can no longer find peace. That’s how it was in the Wild West. Dangerous, heroic, and above all tragic.