He’s hardly any bigger than a cockchafer. In fact, he’s way too small for a fox. No wonder he’d love to be a little larger. And he already knows how to fulfil his wish. Here comes the girl with the watering can and the incredible magical seeds again. Whatever she waters, it grows, thrives and sprouts. Alas, she likes the tiny fellow just the way he is. She can pick him up and put him in her pocket. But the teeny-weeny fox isn’t ready to give up yet.