Director Sophie Luvarà sensitively accompanies Andy and Cherry in their often absurd attempts to do the right thing: bogus gay-lesbian marriage markets, agencies for surrogate mothers, price lists for the adoption of newborns and their constantly carping parents who will simply not let up. Both Cherry and Andy succeed in carving out a little piece of freedom. But they also know that their personal coming out will, in turn, force their parents into a closet, since they do not want to acknowledge their children’s homosexuality in public.