This Chinese director describes himself as a storyteller. Whilst studying in the USA, he had the opportunity to meet many different people from across the world. This was also where he had a formative experience, he says: when you meet other people in an open way, look them in the eyes and say 'hello', no matter in which language, this brings out an equal openness in them. These are the people whose stories he wants to tell, and to whom he wants to communicate an idea which he holds dear: let's begin to develop empathy for one another and to love each other.