Born in Aarhus in 1987. Currently, she is studying at the filmschool Super16 in Copenhagen. She worked in the film and TV business in Greenland from 2008 to 2014. In 2014 she moved to Copenhagen and has been participating at different Nordic film festivals with her documentaries Green Land, STG and Half&half.