After years of living it up, with two degrees in the bag but not a penny to her name and no meaningful purpose in life, Toni is now in her late twenties and is having an identity crisis. An inheritance serves as a welcome excuse to leave her cosmopolitan life behind and return to the village whose narrow confines she once fled. But this new beginning goes badly awry. As an intern in the local section of the regional newspaper, she feels totally undervalued and at home her interfering parents scarcely give her any room to breathe. Luckily she meets the fun-loving Rosa who helps her see her old stamping ground anew. Wild moped rides and nightly outings bring her back to life. But the more Rosa becomes attracted to the beautiful Toni, who seems only to think about herself, the more explosive the relationship becomes. The film delineates the search for identity of two women in a village that is increasingly being confronted by an ever more complex world.