This Stockholm director specialises in documentaries and collaborative projects. She focuses on the role of women in history in order to create a greater diversity in the representation of women.
An actor who has experience in both theatre and film, she intends her stories to promote equality and solidarity.
This Swedish producer also creates cultural events in the fields of film and performing arts. Juck is her debut film.