Born in 1991, this scriptwriter and director studied film at the Fridhems Folkhögskola from 2011 to 2013 before graduating from the script programme at Brobygrafiska in Sweden. She has made dance films, music videos and short films, and both wrote and directed her short film Push It (2017).