In Miami’s Liberty City, members of a black community threatened by gentrification and displacement are trying to return to their everyday lives after the death of a woman. Loggy and Alex’s friendship becomes strained by their different ways of coping with the traumatic event. With great poise and focus, Faren Humes takes a deep look at the lives of the African-American adolescents, tracing the path the two must take if they are to find their way back to one another.