The sober images of Sandro’s working environment, trade union meetings and cigarette breaks are in stark contrast to his dreamlike sex fantasies. These tableaux vivant-like scenes feature people in leather and latex and fetishistic images of chrome-plated motorcycles. The film’s blend of sobriety and artificial exaggeration, as well as its witty use of contradictory music and slow dissolves, makes it feel like a hot, dusty summer, adorned with male bodies full of passion and sexual desire.