Born in Namur, Belgium in 1993. From 2005 to 2012, she attended the Athénée Royal Jean Tousseul in Andenne, and went on to complete a bachelor’s degree in Cinematographic Technique at the Haute École Libre de Bruxelles Ilya Prigogine (HELB). Petit Samedi is her first feature-length film.