The Belgian filmmaker and producer has a degree from the Institut des Arts de Diffusion. His graduation film Atoms won a number of awards at international festivals including the Grand Prix at the ZINEBI festival in Bilbao and the Best Director Award at the Curta Cinema in Rio de Janeiro. Un invincible été is his third short. He is currently developing two feature-length fiction films On vous croit and Plaisir which he is co-directing with Charlotte Devillers.