On the occasion of the 20th anniversary of the Berlinale section Forum Expanded, 19 Going on 20 brings together short films from the last 19 festival editions, providing an insight into the wide variety of cinematic forms that make up the Forum Expanded.
The short film program is presented as a continuous loop throughout the day, starting 12:00 and 17:00. Free entry!