Due to a database changeover, it is no longer possible to log in with an account from previous Berlinale editions. Please create a new account.
The Berlinale’s new Perspectives section is a competitive strand for fiction feature debuts that puts a spotlight on new filmmakers in the festival. It is also a platform for exceptional and courageous international storytellers who offer fresh ways of seeing the world. HUB75 is holding this conversation with filmmakers from Austria, India, Slovenia and Hungary, hosted by Berlinale selection committee member Jessica Kiang.