The portrait of a house without supporting walls. A bold dome made of concrete, an open space – right in the middle of the bizarre rock formations of a rugged coast made of reddish granite. The house belonged to actress Monica Vitti and director Michelangelo Antonioni. The emptiness of the “cupola” and the deserted quality of the site are the starting point for speculating – seemingly at random, figures wind up in the image and enter the dome, and even today, the utopia of an alternative concept of living seems to float above its form.