Swinging jazz music, swaying hips and fluttering eyelashes. A lonely zebra longs to find a partner – and wherever it turns, it sees other animals who have already found partners. It’s enough to drive a zebra crazy. In a mesmerizing dance of shifting black and white lines, flickering circles, blinking eyes and swaying bodies this charming film tells a love story set to the rhythm of the music.
Born in Kaluga, Russia in 1989, she is a director and animator. After completing high school, she moved to Moscow and began shooting short stop-motion films and commercials with a small group of friends. A co-founder of the 7BiOz animation studio, she graduated from the SHAR Studio and Animation School in Moscow in 2015.