A couple make love in a car somewhere in the Israeli desert on a narrow and winding road, not far from a monument. Just a year ago on the same road, four Palestinian workers took their employer prisoner, charging him with the injustice of Zionism and the crime of occupation. The longer the hearing continues, the faster it approaches a tragic end.