Dolores wants to follow her deceased father Don Paramo to her death. Determined to prevent yet more disaster, Dolores mother challenges El Muerto, death himself, to a final wrestling match. While the widow faces her invincible opponent, Dolores jumps into the river to end it all. A courageous Samaritan manages to rescue the suicidal daughter and brings her to the wrestling arena just in time to witness a death-affirming curiosity. The sadness is never-ending!