Sara Jeanne, an aging prostitute in a military base-side town hides her wrinkles with heavy make-up, puts on faded worn-out clothes and earns her living by selling her body to American soldiers. However, she no longer has anywhere to stand and her life grows more vulnerable to the danger of violence.