A father and son, both confirmed town-dwellers, try to make a fresh start on a remote, run-down farm, in a bid to forget the wife and mother they have lost. Before long the father finds a new girlfriend to care for his child. This prompts some precocious observations on the son's part, such as why, for instance, do men suck women's toes?