Three low-lives, three fates and three biographies intelligently interwoven into fast-paced narratives that collide into each other à la TRAINSPOTTING. There's the eponymous scummy man who manages to repulse everyone and everything; the taxi driver who has long been going home to a wall of silence from his wife, and finally, the female junkie on the lookout for punters. Emotions explode when these three meet.