A district on the outskirts of Stockholm is the site of a brief, but significant encounter between a 30-year-old Swede and an immigrant boy. Normally Lukas can't stand immigrants and prefers to keep his distance. But then one day Elvis appears before him and, all at once, the innocence of this boy of Iranian parentage begins to melt the ice between them.