If the work won't come to us we'll just have to go out and find work. A collective drives up and down the motorway in their run-down minibus checking motorists' oil, repairing brake lights, brightening up portaloos or producing silver candelabras to make that lay-by picnic more romantic. And what do you know, people are actually happy to pay them for their services. But their harmonious team work comes to an abrupt end when their leader falls for a hitchhiker and decides to give her a lift in their car - "for nothing" ...