A walk through Central Park in autumn. And since those talking the walk are Scottish singer Angela McCluskey and French composer Paul Cantelon, Bruce Weber’s film is also an autumnal symphony. Duke Vernon’s classic “Autumn in New York“ is the song the pair intones, lending the soundtrack some old school romance.