No sooner has the bedtime story has come to and end and the light been turned off, than a boy decides to take his revenge on his older brother. “What are you afraid of?” asks the brother, and begins to count all the horrible things that appear to form in the darkness of the room. But in the end, the horror takes hold of the boy. All those things on the walls are mere figments of his imagination – aren’t they?