Monday. The week has only just begun, but 16-year-old high school student Marc has a very full day ahead of him. He has to take his little sister to school; he has to talk to his mother into giving him a bit more freedom, and he has to straighten things out with his girlfriend, who is far from happy. Life is anything but easy! It’s only Monday – and there’s a long week ahead.