A blood-soaked heavy metal horror musical. Sitting around the camp fire of an evening, a summer camp group leader picks up his guitar and begins singing the tale of ‘Stumpy Sam’. But the song not only has the desired effect of frightening his young listeners – it also unleashes an on-screen bloodbath.