Shot and soundtracked in Nunavut's Sirmilik National Park, this short film explores the changes in the Arctic’s icy expanses, skies and Inuit communities, and the beauty of the Canadian north. Sirmilik was produced as one of 13 films that together make up the National Parks Project.