What fun it is to bomb a wall with colour! Eighty-four-year-old Isabel is slowly succumbing to dementia, but her new pastime has given her a new lease of life. Oscar has been sentenced to community service at an old folks’ home for illegal spraying. Isabel catches sight of Oscar on his nocturnal spraying and asks him to take her out with him. Oscar kind of digs his new graffiti partner, although he’s never met anyone who sprays as slowly as she does. But before long she even has her own tag – Nani.