There’s rubbish and graffiti everywhere – but that’s just perfect. A decommissioned high-voltage electric power station is the monster’s grotesque face. Digitally animated pieces of scrap metal and plastic morph into absurd figures and dance to barrel organ music and techno whilst off-screen the sounds of a demonstration and the barely audible cries of ‘Nazis out!’ can be heard. A scaffold with portable toilets, the sound of a tram. Graffiti comes to life – it’s Berlin alright.