Disentangling this nexus of shifting roles, interrelationships and dualities is but one of the many pleasures offered by Matías Piñeiro’s Viola. Skipping lithely between performance and the everyday whilst implying they are one and the same, Piñeiro’s ludic conundrum is at once a loose-limbed Shakespeare adaptation, a slyly insightful relationship study and an intricately constructed set of overlapping motifs. As such, perhaps all that remains to be done is to "draw the curtain and show you the picture."