Roberta sometimes collapses in the middle of the street. Her mother tells her she'll grow out of it, but Roberta doesn't want to have to wait that long. One day she discovers an old summer suit in her brother's wardrobe and decides to wear it from that moment on. In the suit she feels much stronger and better prepared for her fits. But then one of the sleeves gets torn. Has the magic been broken?