A tree, flying birds, a mountainous landscape in brown and delicately drawn blades of grass. In their midst is a little yellow fox. A ping here and a dong there. Where are all the sounds coming from? The little fox sets off in search of an answer and discovers noises everywhere: the insects in the grass, the hedgehogs in the wood, and even the tree he is eavesdropping upon. Then he falls down a hole and finds something he can use to make his own sounds – and they are even prettier than everything he has heard so far.