Kalle sits in his crane way high up above the houses. From here he can see everything that goes on below. If anything goes wrong, Kalle always manages to set things right. If anyone misbehaves, Kalle will soon show them what’s what. If anyone drops litter on the pavement, they’ll be in trouble with Kalle. If a person finds themselves pursued by a monster, Kalle will rescue them from their jam. And if anything is stolen, Kalle will retrieve it with his crane and return the item to its owner. Sometimes a little boy dreams that a little girl kisses him – and Kalle just has to have a little laugh in secret. Five entertaining episodes featuring Sweden’s jolliest crane driver.