Juan is rather similar. He doesn’t know why, it just seizes him. The loss of commitment. Why should he bother to hit a ball over the net and wait for it to be returned, while making sure it stays within the white line? Does he still love Pedro, no, perhaps yes? Pedro is used to it and takes him by the hand. They venture into the night together and stray, like cats, through the streets of Buenos Aires. Far more than pursuing narrative logic, the film follows human feelings without ever fully relinquishing the threads of the storyline.