A documentary about the international motocross circuit. The East German team has won the coveted trophy four times in a row. The riders on their MZ bikes, made in Zschopau, are “feared” as the world-wide favourites. Slow-motion and photographic series put the “danger, tempo and elegance” on display in Orwocolor.