Advertising posters for the Berliner Kindl brewery in the stands of Berlin’s sports arena show beer drinkers through the ages, from an organ-grinder at the turn of the 20th century to a fashionable “Beatle wannabe”. A critical analysis of the images leads to the parody motto “Berliner Kindl is a swindle”.